FlevumExecutiveCorporate

 

Het netwerk dat MKB ondernemers in staat stelt om op een efficiënte wijze vele honderden nieuwe contacten te genereren. Het netwerk is landelijk dekkend, maar heeft een regionale verankering.

 

Flevum Executive is de ingang naar hèt netwerk voor leidinggevenden in Nederland, algemeen, vakinhoudelijk of sectorspecifiek.

 

Bestuurders en directie van corporate Nederland ontmoeten elkaar, ontwikkelen gezamenlijk een toekomstvisie en debatteren over actuele thema’s.

 
 

Status Beschikbaarheid

Beschikbaar
Flevum Executive | Sales & Marketing | Transformatie van het customer service ce

Sales & Marketing | Transformatie van het customer service center: een samenwerking tussen mens en algoritme

Een toename van het aantal contactkanalen en de hoge consumentenverwachtingen ten aanzien van snelheid en accuraatheid van de vraagafhandeling, hebben de complexiteit van het customer service center de afgelopen jaren flink verhoogd. We zagen chatbots in de eerste linie van het klantcontact de interactie met de consument overnemen voor eenvoudige interacties.

Tegelijkertijd zijn de technologische ontwikkelingen rondom Natural Language Processing hard gegaan en kan automatisering van het klantcontact door de toepassing van artificial intelligence en machine learning algoritme tegenwoordig ook op complexere vraagstukken worden ingezet. Door het creëren van een collectief geheugen en een strakke samenwerking tussen mens en bot kunnen kosten worden verlaagd en de efficiëntie van het customer service center aanzienlijk worden verhoogd. Onderzoeksinstituut Gartner voorspelt dat in 2020 25% van het klantcontact met tussenkomst van virtual assistance wordt afgehandeld (Customer Experience Summit, 2018).

Tijdens deze bijeenkomst zal Alexander toelichten hoe een samenwerking tussen medewerker en algoritme de efficiëntie en accuraatheid van het klantcontactcentrum vergroot. Nieuwsgierig geworden? We kunnen alvast in een tipje van de sluier oplichten in dit artikel: Artificial Intelligence for Customer Service: increase efficiency and personalize interactions.

OVER DE SPREKER
ERWIN VAN OOSTEN, Captain Commercial Organization bij Building Blocks heeft een achtergrond in de Econometrie en een passie voor modelleren, Erwin begon zijn carrière als Data Scientist. Tijdens zijn werk bij projecten voor grote verzekerings- en retailklanten bij Building Blocks ontdekte hij dat hij het meest energie krijgt als datawetenschapstoepassingen worden omgezet in echte business impact. Door altijd rekening te houden met zowel de klant als het zakelijke perspectief bij het ontwikkelen van innovatieve oplossingen, heeft hij het unieke vermogen om complexe klantreisoptimalisaties op te lossen.

Datum / tijd

Van: 17/04/2019 - 16:00
Tot: 17/04/2019 - 18:30

Programma

15.00 uur | Netwerken*
16:00 uur | Start bijeenkomst
18.30 uur | Einde bijeenkomst

*facultatief

Locatie

Landgoed Huize Bergen
Vught

Speciaal geschikt voor

Directieleden en senior management van bedrijven met 50 of meer medewerkers.

 

Onderdeel van Flevum Executive zijn: