FlevumExecutiveCorporate

 

Het netwerk dat MKB ondernemers in staat stelt om op een efficiënte wijze vele honderden nieuwe contacten te genereren. Het netwerk is landelijk dekkend, maar heeft een regionale verankering.

 

Flevum Executive is de ingang naar hèt netwerk voor leidinggevenden in Nederland, algemeen, vakinhoudelijk of sectorspecifiek.

 

Bestuurders en directie van corporate Nederland ontmoeten elkaar, ontwikkelen gezamenlijk een toekomstvisie en debatteren over actuele thema’s.

 
 

Status Beschikbaarheid

Beschikbaar

CENN Vision Dinner | Enage de jeugd: de strategie van Rabobank

De Rabobank staat al jaren bekend als een solide Nederlandse bank. Door deze uitgangspositie kon de Rabobank jarenlang acteren zonder bewust in te zetten op branding en customer engagement. Sinds 2017 heeft de Rabobank echter een metamorfose ondergaan en zet zij volledig in op de volgende generatie. Met de slogan “growing a better world together” positioneert de Rabobank zich als een wereldbank, een bank die staat voor een betere wereld en een excellente dienstverlener.

Eén van de doelen van deze nieuwe merk positionering is om jongeren op een zo vroeg mogelijke leeftijd te betrekken bij de producten van de Rabobank. De doelstelling is tweeledig. Enerzijds, vanuit maatschappelijke betrokkenheid, jongeren verantwoord met geld om te laten gaan. Anderzijds, jongeren voor een langere termijn te binden aan de bank, zodat zij ook in de toekomst andere financiële producten en diensten afnemen.

Om aan te sluiten bij de belevingswereld van jongeren is via een digital-first strategie de “PASSI” campagne geïntroduceerd. Daarbij wordt content gecreëerd door social influencers, artiesten en partners op het gebied van muziek, food, sport, gaming en beauty. Op deze manier wordt het platform continu gevoed met inspiratie en kennis voor jongeren. Daarnaast helpt het platform jongeren ook om zelf geld te verdienen en financieel onafhankelijk te worden.

Tijdens dit CENN Vision Dinner laat Dorkas Koenen, Chief Marketing Officer bij Rabobank, u zien hoe hij aan de hand van nieuwe marketingcampagnes, en de daarbij behorende positionering van Rabobank als dé bank voor jongeren, de klantbetrokkenheid heeft verhoogd.

Datum / tijd

Van: 22/05/2018 - 18:00
Tot: 22/05/2018 - 20:30

Locatie

Hoofdkantoor Rabobank
Utrecht

Speciaal geschikt voor

Directieleden, marketing-directeuren, managers customer engagement / CX, directeuren Klant & Markt uit het corporate bedrijfsleven

 

Onderdeel van Flevum Corporate zijn: