FlevumExecutiveCorporate

 

Het netwerk dat MKB ondernemers in staat stelt om op een efficiënte wijze vele honderden nieuwe contacten te genereren. Het netwerk is landelijk dekkend, maar heeft een regionale verankering.

 

Flevum Executive is de ingang naar hèt netwerk voor leidinggevenden in Nederland, algemeen, vakinhoudelijk of sectorspecifiek.

 

Bestuurders en directie van corporate Nederland ontmoeten elkaar, ontwikkelen gezamenlijk een toekomstvisie en debatteren over actuele thema’s.

 
 

Status Beschikbaarheid

Beschikbaar

CENN Vision Dinner | De impact van merkbeleving: De merkstrategieën van de NS en Zeeman

Lange tijd werd de NS als een technisch en functioneel bedrijf gezien. De afgelopen jaren heeft de NS dit imago van zich weten af te schudden: steeds meer ligt de focus op het bieden van een ‘reisbeleving’, waarbij de reiziger als vertrekpunt van de merkstrategie is gekozen. Het platform NS Extra, het klantprogramma voor reizigers met een persoonlijke OV-chipkaart, is daar onderdeel van. Maar ook mediacampagnes spelen een belangrijke rol in de herpositionering van het bedrijf. Een mooi voorbeeld hiervan is de TV campagne ‘Treinromantiek’ die van de NS een geliefder en succesvoller merk maakte. Voor deze campagne won de NS in eind oktober 2017 een zilveren Effie Award.

Caroline is sinds vier jaar werkzaam bij Zeeman. De eerste jaren heeft zij met haar team de merkidentiteit aangescherpt en een nieuwe campagne ontwikkeld: ‘Zeeman. Zo eenvoudig kan het zijn’. Hierin gaat Zeeman terug naar de essentie en laat het merk de producten zien in het dagelijkse leven. Maar het opmerkelijk eenvoudige merk is niet alleen leidend voor de campagne, het is een sturend principe voor de gehele organisatie en de groeistrategie van Zeeman: van de tv-commercials, de inrichting van het nieuwe kantoor tot de strategische projecten van alle afdelingen: alles vloeit voort uit diezelfde merkstrategie. Mooi voorbeeld van een ludieke campagne is de verkoop van de trouwjurk voor 29,99 euro in 2016. En het nieuwe merkverhaal blijkt een succes, met een stijgende merkvoorkeur als resultaat.

Tijdens dit CENN Vision Dinner laten Ron en Caroline u zien hoe zij aan de hand van hun merkstrategieën en daarbij behorende campagnes een continue verbetering van de merkbeleving nastreven. Na de presentaties gaan zij graag met u in gesprek over de keuzes en overwegingen die aan hun strategieën ten grondslag liggen en over de wijze waarop u zelf een dergelijk strategie kunt ontwikkelen.
 

Datum / tijd

Van: 13/02/2018 - 18:00
Tot: 13/02/2018 - 20:30

Locatie

't Amsterdammertje
Loenen aan de Vecht

Speciaal geschikt voor

Directieleden en directeuren uit het corporate bedrijfsleven

 

Onderdeel van Flevum Corporate zijn: